Wednesday 6 December 2017

System handlowo podłogowy


Kursy i systemy handlu futures są oferowane do sprzedaży po cenach od kilkuset do kilku tysięcy dolarów Wiele z tych metod obrotu nie jest nowe lub oryginalne Często są one oparte na informacjach znalezionych w portfelach handlowych lub artykułach napisanych dziesięciolecia temu W niektórych przypadkach są starymi metodami handlowymi, które są przepakowywane w nowe książki lub wprowadzane do oprogramowania i sprzedawane po wysokich cenach Oryginalne źródła tych metod są czasami niejasne i nieznane opinii publicznej Jeśli wiesz, gdzie szukać, niektóre z tych cenowych transakcji futures systemy można śledzić z powrotem do ich oryginalnego źródła - po znacznie niższej cenie. Są też pewne metody handlowe, o niedawnym wzornictwie, znane tylko kilku handlowcom z Chicago, niewielu z nich, które zarabiają na handlu - a nie od książek , oprogramowania i seminariów. Jestem ekspertem na rynku zagranicznym i brokerem mieszkającym w Chicago Na podstawie tego systemu powiedziano mi kilka lat temu przez weterana na rynku pośrednictwa w handlu między Ameryką w Chicago miał dwa kontrakty kontraktów futures na jeden dzień, a drugi na transakcje na pozycjach, używając tej metody prawie wyłącznie był milionerem i sprzedawał duże pozycje, ale zaczął swoją karierę małym rachunkiem, zarobił miliony z rynku, używając jego metod, przez kilka lat był współczesnym Richardem Dennisem Nie wspomniał kto stworzył system System został pierwotnie stworzony do obrotu pozycji Wprowadziłem pewne warianty, które działają na dzień obrotu Indeks giełdowych kontraktów terminowych Wariacje tego systemu handlowego są znane garstka ludzi w społeczności handlowej w Chicago powiedziałem mi o jednej osobie, która płaci 1000 za instrukcję, używając jednej z odmian. Podpół Trader Metoda. Każda z handlowego BATTLEFIELD. Jestem przedsiębiorcą kontraktującym futures mieszkającym w Chicago I ve od wielu lat pracuje w przemyśle, jako pracownik wymiany, recepcjonista biura zamówień, broker serii 3, a wreszcie jako niezależny handlowca na podłodze w dziale CBOT MidAm dowiedziałem się dużo od weteranów handlowych w MidAm, ale potencjał zysku na rynku podłogi był ograniczony ze względu na niedobór zamówień na zewnątrz na tej giełdzie Więc wziąłem umiejętności, które podniosłem z podłogi i zastosował je do pozazmysłowego handlu wiedziałem że musiałem rozwijać swój własny system do codziennego handlu, ponieważ popularne metody w tym czasie nie działały, przynosiły skromne zyski lub miały niski odsetek zwycięstw, wiedziałem, że stara tendencja do śledzenia i wycofywania nie pasuje do niektórych podmiotów gospodarczych, w wywiadach lub artykułów, powiedzielibyśmy coś takiego, nasz system wytworzy tylko 40-procentowy procent wygranej, ale zwycięskie zawody więcej niż nadrobić przegranych Dla mnie ten rodzaj handlu był absurdem. Ja, a większość zwykłych ludzi, nie chciała wytrzymać 60 Utrata procentu Coin toss 50 Niektóre systemy lub kursy handlowe, które wciąż są sprzedawane, są oparte na tych przestarzałych zasadach, które stałem się brokerem Series 3 w lokalnym FCM Mój plan polegał na doradzaniu klientom na rynku futures, podczas gdy prowadził handel własnym kontem Właściciele firmy byli niezwykle napiętrzeni o wydatki Aby obniżyć koszty, brokerzy musieli podzielić wyceny terminali w grupach 2-3. Ta konkretna firma obniżyła koszty w inny sposób, w tym jakość obsługi posadzki, która miała spowodować poważne problemy później Ale studiowałem wykresy i systemy, dokonywałem obserwacji i sprzedawałem Poszukiwałem sposobu, by zastosować technikę scalania podłogi do handlu naziemnego Pierwszy rok był trudny, finansowo, ale zrobiłem przełom w drugi rok, który doprowadził do pierwszego dochodowego miesiąca dnia handlowego, jaki kiedykolwiek opublikowałem, a drugi miesiąc był dochodowy I tak pojechałem z handlu NYFE do SP w tym czasie, SP był jeszcze 500 na punkt indeksu Zwycięstwo współczynnik strat w tej metodzie wynosił około 9 do 1 W ciągu jednego tygodnia zrealizowałam jedenaście zwycięskich transakcji z rzędu. Klienci klientów również zbierały się dla siebie i wszystkich w biurze Rynki zbóż w 1996 r. startowały, a wiele prowizji i pojawiły się nowe konta W ciągu kilku tygodni obiegaliśmy klientów i rozmawialiśmy z każdym weekendem Niektórzy z nas polecili do Las Vegas, na Karaiby lub do Meksyku na trzydniowe wycieczki, ale starali się wrócić co najmniej do wtorku - było dużo pieniędzy Więc byłem dzień handlu SP i wygrywając, a moje konto wzrosło, mimo wypłat gotówki zebrałem również większe i większe prowizje czekowe zwiększyłem moje rozmiary handlowe, a nawet wykorzystywałem moje metody do codziennego handlu Futures na kawę, który był obawą na rynku czas. Wieczorem odbyłem podróż powrotną do Nowego Jorku, odwiedzić przyjaciół i mieszkać na Manhattanie. Oczywiście, że mogłem sobie na to pozwolić. Wróciłam do Chicago trochę głośno, myśląc o przeniesieniu się na Manhattan io handlu pełnym, czas na życie postanowiłem sprzedać moje konto jeszcze bardziej agresywnie, zwiększyć zyski i porzucić część maklerską firmy, ponieważ klienci stają się czasochłonni Wtedy mogłabym żyć gdzie indziej. I uderzył na rynki ciężko poniedziałek rano dostałem przybite na szybki 450 lo w pobliżu otwartego, ale wyskoczyłem i zrobiłem 600 później tego dnia byłem jeszcze bardziej pewny siebie, po przekręceniu przegranego dnia na zwycięzcę Następne następne dwa dni były zwycięzcami, jakie miałem przed 2100 w środę. nie zdałem sobie z tego sprawy, ale wydarzenia z tego czwartku były zapowiedziane przez niektóre katastrofy, które pojawiły się u kilku klientów i firm IB. Jednak wiosna, Corn, Pszenica i rynki soi były najbardziej ruchliwym kiedykolwiek widziana od 88 rynków, przynajmniej, ale operacja podłogowa używana przez naszą firmę robiła straszliwą robotę w obsłudze zalewów zamówień, które przesłaliśmy W CBOT, a także CME, a także jako właściciele naszej firmy byli obsesyjnie oszczędzani jak zwykle, najczęściej zatrudniali najniższe, które mogłyby znaleźć, co było najgorsze, jakie mogły znaleźć Zamówienia, które powinny być wypełnione, wracały niezdolne zamówienia, które uważaliśmy za niezdolne zgłaszano jako wypełnione następnego dnia Przerwy były przenoszone przez setki dolarów Klienci zaliczyli niektóre zagrożone procesy, na które jeden z nas handlował przez nas wyszedł z firmy Myślałem, że mogę uniknąć szaleństwa, pozostając z SP, które nie miało poważnych problemów do tej pory, usługa problemowa dotarła do SP, dobrze W czwartek, położyłem limit na sprzedaż, anulowałem zamówienie krótko później przestałem oglądać indeksy na chwilę - klienci zbożowi trzymali mnie w tajemnicy Działania rynkowe wskazywały, że porządek SP nie powinien być zrobiony - pod warunkiem, że anulowane, na czas, przez naszą operację na podłodze To nie było Zlecenie sprzedaży było za późno, aby anulować To było wystarczająco dobre Ale z uwagi na niekompetencję i ignorancję zarówno w pracy na podłodze, jak iw biurze, sprzedaż nie została zgłoszona do mnie przez prawie dwie godziny Krótko mówiąc, czwartek był nieszczęściem, że nie miałem pojęcia o SP, a rynek sięgał po nowe poziomy. Kolejnym błędem były moje weterani handlowcy, co mam na myśli, pewnego dnia tracisz perspektywę, a handel emocjonalnie, a nie logicznie, byłem zły z powodu błędu operacyjnego, a zamiast wychodzić natychmiast i ratując resztę mojego konta, próbowałem z tym wykupić. Uśredniono - sprzedano więcej kontraktów Zabawne jest to, że mój system wezwał będąc długo na rynku - ale logika i powód wyszły za okno, że rynek nadal wyższy W najbliższym czasie moje konto zostało zdemolowane Osiem miesięcy zwycięskich transakcji zniszczonych przez jedno popołudnie strachu, które od dawna opuszczałem, a klient detaliczny Obecnie koncentrujemy się na handlu na rynkach i doskonaleniu moich metod. Zmiany w rynku kontraktów terminowych Wielkość kontraktu SP została zmniejszona o połowę, a CME w końcu wprowadziła mini SP, długą zaległość elektronicznego handlu i wprowadzenia zamówień internetowych sprawił, że handel precyzyjny dzień okazał się bardziej wykonalny - znacznie lepiej niż w dawnych czasach telefonowania w zamówieniach Notowania w czasie rzeczywistym są obecnie dostępne przez Internet, wraz ze zdjęciami graficznymi, które wracam w dzień tradi ng Battlefield Wyszukałem metodę, którą używałem wtedy, a to działa jeszcze lepiej niż przedtem. Duże przedsiębiorstwo sektora publicznego. BT Unified Trading. Enabling komunikacji, współpracy i compliance. For ponad 30 lat BT dostarcza komunikacji krytycznej misji do handlu podłogowa Nasza wielokrotnie nagradzana firma BT Netrix od ponad dziesięciu lat jest liderem w dziedzinie komunikacji głosowej iw tych szybko zmieniających się momentach firma BT uznaje, że organizacje potrzebują bardziej elastycznych i opłacalnych rozwiązań, które pozwolą im wejść na rynek i wyjść z niego szybciej, zarządzać ryzykiem i skuteczniej realizować skuteczniejsze regulacje, co pozwala skupić się na swoich klientach, zapewniając zróżnicowane usługi na rzecz przewagi konkurencyjnej. Jesteśmy głęboko przekonani, że sposobem na to jest zapewnienie inteligentnych usług w ramach światowej sieci usług finansowych, która łączy uczestników z rynków i stanowi podstawę technologii dla zastosowań i se które umożliwiają interakcję z firmą. BT Unified Trading umożliwia ludziom na rynkach interakcję, współpracę i handel, w wielu kanałach - w tym głosu, wideo, przesyłanie wiadomości i elektronicznych kanałów handlowych bezpiecznie, efektywnie i skuteczniej na całym świecie. Usługi i support. Risk powinien mieć naturę pracy, a nie systemy informatyczne. Tradery dziś opierają się na natychmiastowej, globalnej komunikacji Technologia stała się kluczową częścią każdego systemu codziennych systemów i procesów Czas to pieniądz, co oznacza przestoje to nie tylko opcja Każda pojedyncza sekunda liczy Tak więc, podczas gdy możesz wziąć obliczone ryzyko na umowę, nie możesz sobie pozwolić na hazard na infrastrukturze komunikacyjnej. BT Unified Trading umożliwia ludziom na rynkach interakcję, współpracę i wymianę nad głosem, wideo, wiadomości i elektronicznych kanałów handlowych skutecznie, bezpiecznie, kompliencyjnie i globalnie. Jednak nasza wspólnie dzielona wiedza i wiedza umożliwiają nam dostarczanie kompletnych rozwiązań i n dowolnego rodzaju środowiska handlowego Więc niezależnie od technologii, platform i dostawców, które masz na miejscu, będziemy mogli wejść i zająć się wszystkim, dając Ci jedną mniejszą istotę do obaw o BT. Unified Trading i wsparcie otrzymaj poziom pewności, że musisz zachować swoje działania bezpiecznie, komplikowo i niezawodnie Będziemy chronić Twoje najważniejsze systemy na platformie handlowej i poza nią. Jesteśmy tutaj, aby upewnić się, że sprzęt i systemy, na których polegacie, są naprawdę niezawodne i możemy projektowanie okładek, wdrożenie i wsparcie w życiu Oczywiście możesz wskoczyć w dowolnym momencie, z przyjemnością chętnie przeanalizujemy system już zaprojektowany i skonfigurowany, a nasza szerokość i doświadczenie sprawiają, możemy się zająć prawie każdym sprzętem i urządzeniami zewnętrznymi. Pobierz naszą broszurę poniżej, aby dowiedzieć się więcej lub skontaktuj się z menedżerem konta. Z BT uzyskujesz dostęp do całego zespołu ekspertów, wspieranego przez doskonałe zarządzanie projektem Projec t był naprawdę dobrze zrealizowany Od samego początku wszystko zaplanowano na ostatni detal - Harry Weber Dyrektor Zarządzający, Usługi Handlowe i Telekomunikacja NYSE Euronext. Relacja BT z Grupą Totan od wielu lat sięga po to, system telefoniczny ma kluczowe znaczenie dla naszej firmy i robi wszystko, aby nasze działania były sprawne i skuteczne Przenoszą naszą prywatną linię głosową na BT latem tego roku i przejście zostało zakończone bez żadnych problemów nie tylko nam, ale nasi klienci są zadowoleni ulepszona usługa świadczona przez firmę BT i ufamy, że firma BT nadal zapewnia tę doskonałą jakość usług - prezes i dyrektor generalny Kiyomi Saito, Totan. BT wyznacza tempo. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w świadczeniu usług opartych na sieci i usługach o znaczeniu krytycznym dla danych, głosu i hostingu dla społeczności finansowej, w tym banków, brokerów. Wspieramy największe bezpieczne sieciowe społeczności finansowe na świecie O ne w trzech przedsiębiorstwach na całym świecie używa wieży BT, która jest ponad 68 000 podmiotów gospodarczych w ponad 800 firmach handlowych w ponad 60 krajach. Nasze rozwiązania obejmują cały cykl koniunkturalny i zakres strategii handlowych To unikalne możliwości oznacza skupienie się na klientach i zapewnienie z usługami zróżnicowanymi, aby uzyskać przewagę konkurencyjną. Działanie połączone. Killing Floor 2 Uruchamianie nowego sklepu z Marketplace, ale tylko dla Kosmetyków. Killing Floor 2 dodaje nowy system sklepu i przedmiotu w grze, ale wszystko, co uzyskuje się przez którąkolwiek z nich będzie ograniczone do kosmetycznych zmienia się tylko. Floor Trading, jak nazywa się, sprzeda nowe skórki, stroje i strój do butów, które będą sprzedawane za prawdziwe pieniądze, podczas gdy wiele, ale nie wszystkie przedmioty będą również rozdawane bezpłatnie poprzez spadek w grze system, który przypominał Team Fortress 2 s. Porównanie TF2 ma również zastosowanie do innych aspektów tego systemu. Będziesz mógł zarobić skrzynie i plany dostaw, które można odblokować, aby zarobić nową skórę warianty i okulary przeciwsłoneczne, przy zakupie klucza Dostępne są różne poziomy rzadkości, z najwyższym poziomem dostępnym tylko w pudełkach i grach Broń dostaje dodatkową warstwę rzadkości w postaci zużycia, od szarej do bitwa-bliznę, w przeciwieństwie do broni TF2 wydanej w ramach aktualizacji Gun Mettle. Tripwire jest upierającym, że wszystko to jest czysto kosmetyczne, któremu nie kupujesz ulepszonych wersji istniejącej broni lub czegoś takiego rodzaju To podejście jest częścią tego powodu Payday 2 niedawno wyciągnęła gniew swoich graczy. Podobnie z elementami innych gier Steam, np. Zgadłeś - TF2, większość z tych przedmiotów może być sprzedawana z innymi osobami lub sprzedana na rynku. Możesz również zignorować to wszystko, choć jeśli nie obchodzi się o używanie przedmiotów, możesz przechodzić przez wolne pieniądze, przynajmniej nie sprzedając rzeczy, które zarabiają za darmo. Jednak w FAQ Tripwire mówi, że nie ma planów konwersji Killing Floor 2 w wolnej do - gra lub zaprzestanie obsługi modów Dodaje, że od kilku lat planuje kontynuować oferowanie bezpłatnych materiałów, tak jak robiliśmy to dla Killing Floor 1, które obejmuje dodawanie nowych klas, map i wrogów. Money wygenerowane z tych elementów zostanie podzielony na treść twórcy w przypadku przedmiotów, które zostały zaprojektowane przez członków społeczności i dążenie do tworzenia nowych bezpłatnych treści, wydarzeń i cokolwiek innego, co możemy dla Ciebie wymyślić. Jeśli ten dodatek ma nadejść, podczas gdy gra nadal ma wczesny dostęp, Tripwire mówi, uważamy Floor Trading jako cecha, która wymaga iteracji, podobnie jak reszta funkcji gry Early Access jest idealnym miejscem do iteracji na platformie Trading Floor z community. Some bardziej potencjalnie kontrowersyjne dodatki mogą pojawić się w przyszłości , ponieważ Tripwire mówi, że będzie słuchać opinii fanów o tym, czy oferuje stat i doświadczenie. Pokazuje również, że istnieje możliwość dodania nowej broni do nowej gry, ale to będzie aresztowane ze wszystkimi graczami na serwerze, co oznacza, że ​​zawsze masz dostęp do tej samej broni, co każdy inny gracz.

No comments:

Post a Comment