Friday 15 December 2017

Forex jobs cyprus


Ostrzeżenie o ryzyku Forex Trading CFD jest ryzykowne i może powodować utratę zainwestowanego kapitału Proszę upewnić się, że rozumiesz związane z tym ryzyko i nie inwestujesz więcej niż możesz sobie pozwolić stracić Przeczytaj pełny Oświadczenie o ryzyku ForexTime Ltd jest regulowany przez CySEC na licencji nr 185 12.Risk ostrzeganie Twój kapitał jest zagrożony Możliwe jest, że tracą więcej niż zainwestujesz. Używamy plików cookie, aby zapisać preferencje i zapewnić bardziej zlokalizowane doświadczenie Jeśli akceptujesz nasze korzystanie z plików cookie, możesz kontynuować przeglądanie Zobacz naszą Politykę Cookie dla szczegółowe informacje i jak możesz zrezygnować. Jeśli nadal będziesz przeglądać, zgadzasz się na naszą Politykę Cookie. ForexTime Careers. Złącz się do zespołu FXTM Ponownie zatrudnimy. Z ForexTime FXTM zapewniamy środowisko i warunki, które trzeba rozwijać Twoja wiedza, niezależnie od tego, czy jesteś młodą osobą na początku swojej kariery, czy doświadczonym profesjonalistą, starając się postępować naprzód Naszym zadaniem jest umożliwienie Ci dotarcia do Twoich aspiracji zawodowych przez dając motywację i inspirację do tego. Jako firma, która stawia na czele postępu, stworzyliśmy dla naszego personelu ultra-nowoczesne środowisko hi-tech, składające się z najnowocześniejszych urządzeń i najnowocześniejszych technologii Upewniamy się, że posiadamy najbardziej aktualne licencje na preferowane oprogramowanie, abyś był zadowolony z tego, z czym się radzisz i skutecznie robisz. Bardzo ważne jest, abyśmy wiedzieli, że nasi pracownicy są zadowoleni z tego, i zaangażowani w ich pracę. Nasi liderzy zespołu zawsze kierują i mentorują każdego członka zespołu oraz inspirują ich do pełnego wykorzystania wartości. Doceniamy i szanujemy naszych pracowników i postrzegamy je jako najważniejszy atut, teraźniejszość i przyszłość Każdy wkład pracowników jest nieoceniony, ponieważ na FXTM wierzymy, że zbiorowe podejmowanie decyzji jest kluczem do sukcesu Nasza firma oznacza zaufanie, szacunek, integralność, innowacyjność i postęp. Obecne otwarcie ofert pracy. Jeśli uważasz, że u mogłaby pracować dla nas, proszę przesłać swoje CV i list motywacyjny do naszego Działu HR w Biurze Pracy w FXTM. Medyczny system dwustronnościowego systemu premiowania. Centralnie zlokalizowane biura z pięknym widokiem. Zapewnienie dostaw świeżych owoców w kuchni. Jest elastyczne godziny pracy i pracy w domu. Opłaty za subskrypcję kwalifikacji prawnych i finansowych. Uprawnienia do studiów i przygotowania do egzaminów specjalistycznych. Inżynierowie i studia podyplomowe w ciągu roku. Zakwaterowanie w najlepszych hotelach podczas podróży. Czaładła technologia. Candidates okazały się odpowiednie do pozycji będzie zgłoszone. Jeśli szukasz pozycji, która nie jest wymieniona na powyższych stanowiskach pracy, z chęcią skorzystamy z CV, aby wziąć pod uwagę przyszłe otwarcie ofert pracy. Możesz wysłać nam swoje CV na konto. Twój kapitał jest na ryzyko może stracić więcej niż zainwestujesz. Marka FXTM jest autoryzowana i regulowana w różnych jurysdykcjach. ForexTime Limited jest regulowana przez Cyprus Securities and Ex zmień nazwę Komisji z licencją CIF 18512 na licencji firmy Financial Services Board FSB z RPA, z FSP nr 46614 Firma jest zarejestrowana również w Instytucie Finansowym Wielkiej Brytanii o numerze 600475 i ma założoną filię w Wielkiej Brytanii. FT Global Limited jest regulowana przez Międzynarodową Komisję ds. Usług Finansowych w Belize z numerami licencji IFSC 60 345 TS i IFSC 60 345 APM. Ostrzeżenie o transakcjach na rynku Forex i CFD pociąga za sobą duże ryzyko i może spowodować utratę zainwestowanego kapitału Nie należy inwestować więcej niż ty może sobie pozwolić na stracenie i powinno zapewnić, że w pełni rozumie się ryzyko związane z transakcją Handel produktami dźwigniowymi może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów Przed rozpoczęciem handlu należy wziąć pod uwagę poziom doświadczenia, cele inwestycyjne oraz w razie konieczności zasięgnąć niezależnej porady finansowej. czy Klient ma prawo do korzystania z usług marki FXTM w oparciu o wymóg prawny emituje w swoim kraju zamieszkania Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią raportu o ryzyku FXTM. Ograniczenia regionalne Marka FXTM nie świadczy usług dla rezydentów Stanów Zjednoczonych, Japonii, Kolumbii Brytyjskiej, Quebecu i Saskatchewan oraz niektórych innych regionów Dowiedz się więcej w MyFXTM. 2017 - 2017 FXTM. W ciągu ostatniej dekady Cypr stał się magnesem dla wielu nowych firm działających na rynkach finansowych. Szczególną faworyzację wśród sprzedawców handlu detalicznego w handlu detalicznym z wieloma dużymi firmami uznano, że warto umieścić się w rynku Cypr Wzrost przemysłu jest prowadzony również przez efektywny system o niskich podatkach i licencję na Cypr Investment Firm. Na całym świecie działa około 2000 Brokerów, a na Cyprze zintensyfikowana jest znaczna część działalności handlowej w handlu detalicznym w regionie EMEA na Cyprze, która udało się pozycjonować z powodzeniem jako bazując na dużym sektorze brokerów walutowych. Zgodnie z ankietą Global Recruitment Solutions na Cyprze 50 18 miejsc docelowych dokonanych w 2017 r. dotyczyło sektora Forex, Binary i CIF Jest to jedno z dwóch miejsc Wzrost liczby danych z badań z 2017 r., liczba ta wynosiła w jednym z trzech miejsc docelowych w 33,5, a w 2017 r. w sześciu stacjach procentowych Ponadto Cypryjskie Spółki Inwestujące CIF na licencji na Cyprze wzrosły z zaledwie 18 Od kilku do kilkudziesięciu lat, a wiele z nich oczekuje na wydanie licencji handlowej. Nasze unikalne partnerstwo z firmami forex pozwala nam na czele procesu rekrutacji. Wiele firm fiskalnych będzie miało dostęp do Twojego CV. Należy również zainteresować Cię w dalszym kształceniu technicznym, aby lepiej wykształcić się w tej dziedzinie, będziesz miał dobrą podstawę do wybrania właściwej ścieżki kariery dla Ciebie Być może jesteś zainteresowany technicznymi elementami handlu, korzystając z kursów Technical and Fundamental FX Career, które zapewnią Ci wyjątkowy zrozumienie dla różnych działów w firmie Forex, aby umożliwić zaplanowanie ścieżki kariery. Po zakończeniu kursu znajomość sektora będzie niezmiernie dana, dając podstawę do pierwszej klasy, aby wybrać odpowiednią ścieżkę kariery lub kontynuować naukę w odpowiednim polu. forex wynagrodzenia firm i sektory positions. cyprus. Znalazłem GRS w Google i natychmiast wiedziałem, że są profesjonalni po pobieraniu próbek ze swojej witryny Po rozmowie z nimi przez telefon, odwiedziłem ich biura i zostałem zdumiony przez jak przyjazny zespołowi Chcielibyśmy dołączyć do branży Forex, GRS wskazał mnie na ich siostrzana firma, FX Kariera Szybko zapisałam się na kurs 4 tygodniowy, a drugi tydzień, mój menedżer rekrutacji w GRS, Hayley, zaczął się zapraszać mnie na najlepsze firmy z branży forex na wyspie Cypr. Hayley nie była po prostu profesjonalna w swoim podejściu, była też w pełni zrozumiała i znalazła mi doskonałą robotę dla mojego doświadczonego doświadczonego marketingowca - specjalistę ds. Marketingu internetowego, którego nie mogłem prosić o więcej od jej lub zespołu GRS Gorąco polecam każdemu, szukam agencji rekrutacyjnej na Cyprze, aby dać GRS wezwanie, które mogę podkreślić, jak bardzo świetny kurs kursów FX był zbyt Jeśli chcesz dołączyć do wysoce prestiżowej branży FX, po prostu musisz się dostać na kurs Seria tutorów, kierowany przez Andrew Savvides, sprawił, że kurs wzbogacił się nie tylko jako zabawny, ale naprawdę wiele się nauczyłam w branży walutowej, co pomogło mi wylądować na mojej nowej pracy. Jejmes FX Career, Limassol, Cypr, luty 2018. Zanim zaczniesz Zdecydowałem się przystąpić do kursu kariery FX, z którym miałam uczciwy stopień wiedzy dzięki moim doświadczeniom handlowym i ogólnym przeczytaniu na ten temat, postanowiłem, że chciałbym przejechać ten kurs, aby im udowodnić moją wiedzę, a równocześnie acqu iriting uznanej certyfikacji w przemyśle forex Moje oczekiwania z tego kursu miały na celu zdobycie głębszej wiedzy na temat pracy firmy forex i ogólnie poszerzyć moją wiedzę na temat branży walutowej. Szczerze mówiąc ten kurs był bardziej zróżnicowany, z treningiem sprzedaży i użytecznym i niezbędnym elementem kursu. Moim krótkoterminowym celem w ramach FX Industry jest zarabianie przyzwoitego zatrudnienia w firmie FX, a moim długoterminowym celem jest pomaganie tej firmie w zwiększaniu rentowności, umiejętności i determinacji Wiem, że to możliwe. Akis, kurs FX Career w marcu 2017 r. Przed przystąpieniem do kursu FX Career, zrozumiałem rynek walutowy, w tym towary, indeksy, zapasy i walutę walutową, ale chciałem poszerzyć swoją wiedzę. Moje oczekiwania, kiedy zdecydowałem się na ten kurs, aby naprawdę zwiększyć moją wiedzę w tej branży i dowiedzieć się więcej o biegach w firmie Kiedy w rzeczywistości moje oczekiwania zostały wysadzone masowo na wodę, a właściwie wa to znacznie więcej niż to, czego oczekiwałem, aby wydostać się z tego kursu Znajomość branży, wiedza o produktach, codzienne obowiązki działu zaplecza, zgodność, sprzedaż i marketing, a także analizy techniczne To, co mnie także wyrzuciło to stała pozytywna energia i wiara że chodzi o to, jak my wszyscy powinniśmy myśleć, aby pracować i osiągać nasze maksymalne cele. Uważam, że jestem bardziej niż kiedykolwiek gotowy, aby odnieść sukces w życiu. Lga, Student Kariery FX w marcu 2017 r. usłyszałem kilka osób mówiących o branży fx, a potem dostrzegając wiele biur otwierających się tutaj na Cyprze Zaintrygowałem Moje poprzednie doświadczenie zawodowe zawsze koncentrowało się na inżynierii lądowej i wodnej, ale powiedziałem, że kiedy dowiedziałem się o branży walutowej, próbowałem sam się badać ale trudno było zrozumieć W tym samym czasie sektor bardzo mnie zainteresował, a przede wszystkim ze wszystkimi hype, a potem dowiedziałem się o kursie FX Career i o szansę na studia. Moje oczekiwania wer e spełnione i przekroczone tego kursu dał mi moje zaufanie z powrotem i dowiedziałem się wiele o branży Forex i Binary jestem bardzo szczęśliwy, że zrobiłem ten kurs i czuję się bardzo pewny, że uda mi się w tej branży. Despina, FX Kariery Student marca 2017 roku. Tylko notatka, która chciałaby podziękować za wspaniały kurs w zeszłym miesiącu chciałbym powiedzieć, że było to prawdziwe doświadczenie w oczach dla mnie, wiem, że wszyscy przyłączyliśmy się do kursu, aby znaleźć pracę na rynku Forex, ale niezależnie od wyniku, Cieszę się, że dołączyłem do tego naprawdę się czułem, że otworzyło mi oczy na wiele nowych rzeczy. Emilia, kursy FX Career w kwietniu 2017 r. Przed rozmową z firmą FX nie miałem wiedzy na temat branży, ale byłem bardzo ciekawy Kiedy usiadłem z przebiegiem mana ger dał mi prawdziwą wiedzę na temat branży, a nawet zapisać się na kurs To dało mi pożywienie i jak otworzyć mój horyzont na nowe możliwości i nową karierę. Kierownik kursu Andrew Savvides był bardzo entuzjastyczny przemysł Mój pierwszy dzień na kursie było niesamowite, wszystko na prostych warunkach zrozumieć dla nowych początkujących, a następnie bardziej zaawansowane w dalszej części kursu, które na początku nigdy bym nie pomyślał o technicznej i fundamentalnej analizie, ale teraz rozumiem, jak to działa Obejrzeliśmy wszystkie aspekty firm typu FX, takie jak procedury back office, zgodność, sprzedaż, marketing itp. To było ponad oczekiwaniami, ponieważ obejmowało motywację każdego dnia i naprawdę czułem się dobrym czynnikiem zaszczepionym w każdym z nas, szkolenie sprzedaży było bardzo inspirujące i edukacyjne, mimo że byłem w sprzedaży i obsługi klienta poprzednio dał mi nową perspektywę Wierzę, że mogę naprawdę excel w sprzedaży lub obsługi klienta rolę w firmie forex. Ostatnim celem jest naprawdę zbudować moją karierę z ufnością i sukcesem w firmie dołączyłem do firmy. Myria, kursy FX Career w marcu 2017 roku. Dziękuję bardzo za pana Andrew za pomoc i za wiarę we mnie od samego początku. Angela, FX Careers Cours e Student marzec 2017.Anna Dzięki kursowi FX Career, miałem okazję pogłębiać moje doświadczenie w przemyśle walutowym, które pomogą mi znaleźć pracę w fx szybciej niż bez jakiejkolwiek wiedzy w fx. Marios Bardzo podobał mi się bieg, dużo i zdecydowanie polecam it. Sotia mogłem powiedzieć, że po uczestnictwie w kursie Kariery FX dał mi szeroki opis forex, binarny i ogólnie, jak te branże pracy Jest to pierwszy krok mam tendencję do wierzyć dla ludzi, którzy chcą dołącz do branży. Elias Dobre doświadczenia, pełne wiedzy, łatwe do naśladowania i zrozumienia. Christina bardzo przydatne kurs polecam go bez drugiego thought. Stalo miałem niesamowite doświadczenie w tym jednym miesiącu zdobyłem wiedzę, że mogę używać w moim przyszłej kariery, a także jako osoby. Kariera fx jest bardzo dobrym początkiem dla tych, którzy chcą poznać, co oznacza fx i dla tych, którzy chcą zarabiać pieniądze, muszą skorzystać z okazji, aby to zrobić. Constantin to jest za każdy fect sposób wejść w nowy świat handlu forex To daje punkt wyjścia, który jest znacznie powyżej wszystkich innych początkujących w tej branży. Marios Fx kariery dał mi możliwość zobaczenia branży forex z zupełnie nową ramę umysłu Przez cały czas wykładowcy byli profesjonalistami i bardzo pomocni. Platonas Dali możliwość faktycznie wiedzieć, jak i gdzie korzystać z wiedzy, którą uzyskałem i dzięki ich usługom kariery zdobyłem wiedzę na temat firm, które mogę pracować na rzecz, którą poprzednio uczęszczane instytucje nie zrobiły Plus my Wzrosło zaufanie. Freddy Znałem kilka rzeczy na temat sektora walutowego, ponieważ jestem absolwentem finansów, ale to, co tutaj nauczyłem, ma znaczenie dla rynku i jest bardzo pomocne dla prawdziwego handlu na życie. przyłączając się do kursu, z wyjątkiem tego, co oznaczało inicjały FX, ponieważ nauczyłem się tak dużo i cieszyłam się doświadczeniem uczenia się, jakie podjąłem, aby zwiększyć moje zaufanie, co zrobił i doprowadziło mnie do znalezienia praca w tym przemyśle. Stanislav Nie wiedziałem nic o przemyśle zanim zacząłem ten kurs Teraz mam solidną wiedzę o podstawach Fantastyczne nauczyciele. Vruyr Wiele o FX i BO Potrzebne do poznania ludzi, którzy to robią. Fatma Nie wiedziałem cokolwiek na temat przemysłu słyszałem od przyjaciela, że ​​firmy są zainteresowane zatrudnianiem ludzi języka arabskiego i płacą bardzo dobre prowizje Każdy w każdym wieku powinien to zrobić, to jest ogromne doświadczenie i wiele się nauczysz od mojego Moim celem jest praca w sprzedaży w przemyśle. Afroditi Przed podjęciem kursu, wiedziałem tylko trochę o sektorze walutowym, zdecydowałem się na kurs, aby dowiedzieć się o tej branży i sprawdzić, czy mogę kontynuować karierę w fx Wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, cieszyłem się każdą minutą Jestem teraz upewnić, że naprawdę chcę pracować w przemyśle walutowym i dołącz do tego stale zmieniającego się świata handlowego zdecydowanie polecam ten kurs. Lorna Forex to popularny przemysł zatrudniający na Cyprze, który jest wh y Wziąłem kurs, aby poprawić moją perspektywę kariery Z wiedzy nic teraz czuję, że mam dobrą ogólną wiedzę i jestem bardziej pewny w ubieganiu się o pracę w przemyśle walutowym. Iina Przed kursem miałem trochę wiedzy na temat FX ja postanowiłem wziąć kurs, ponieważ chciałem zdobyć więcej wiedzy na temat tego sektora, z którymi spotkałem się z oczekiwaniami kursu i naprawdę go polecam każdemu, kto chce przyłączyć się do tej branży Teraz przygotowuję się do pracy w FX Dziękuję za to. Sotiroula Kiedy ja wysłał moje CV do FX Kariera Miałem dużo wolnego czasu Więc kiedy przeczytałem o kursie i popyt na język francuski, pomyślałem, że była to dobra okazja, aby nauczyć się czegoś nowego i zdobyć zatrudnienie, używając mojego francuskiego języka w tej branży. Aziza Szczerze mówiąc, spodziewałem się nowych informacji. Ale mam nie tylko wiedzę, ale pewność siebie i dużo pozytywności od wykładowców. Przed rozpoczęciem kursu interesowałem się FX, czytałem, oglądałem filmy o tym, jak to ma rket works. Despina Moja wiedza na temat sektora walutowego była bardzo słaba, zanim przystąpiliśmy do kursu postanowiłem wziąć to nie tylko do znalezienia pracy, ale nauczyć się i dowiedzieć się, jaka jest ta ogromna i szybko rozwijająca się branża Wykładowcy są niesamowici najlepsi w swoim sektor Czuję, że tyle nauczyłem się w tak krótkim czasie Dziękuję FX Kariery za to, że dałem mi taką szansę Trzymaj dobrą robotę i zdecydowanie polecam ją każdemu, kto może być zainteresowany. W imieniu naszego klienta, GRS jest poszukując doświadczonego przedstawiciela handlowego FMCG w terenie, aby pracować na całym wyspie w promowaniu i tworzeniu nowych punktów sprzedaży HORECA dla naszego produktu klienta Jeśli jesteś w pełni biegła zarówno w języku angielskim greckim, jak i mają doskonałą wiedzę na temat rynku HORECA, ta okazja jest dla Ciebie atrakcyjna. Development. Location Cypr, Paphos Referencje RP914033 Data opublikowane 13 03 2017. W imieniu naszego klienta prestiżowy deweloper, który rekrutuje Overseas Business Development Executive do joi n ich rosnącym zespołem w Pafos Ta rola sprawi, że budujesz silną sieć współpracowników i rozwijasz świadomość marki, aby rozwijać działalność naszych klientów Jeśli uważasz, że masz niezbędne umiejętności i exp. Location Malta, Malta Reference AT914034 Data opublikowanych 13 03 2017. Nasz Klient, Wiodąca międzynarodowa firma audytorska poszukuje pracownika IT Junior Administrator, poszukującego osoby o dobrym wykształceniu IT z doświadczeniem w podobnej sytuacji. Administracja Bankowość Finanse. Lokalizacja Cypr, Nicosia Referencje INFORMACJE DODATKOWE ASSISTANTS I PERSONEL ZE STRONY EBORA Data opublikowana 13 03 2017. Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju EBOR jest międzynarodową instytucją finansową z 67 państwami 65 państw, Unii Europejskiej i Europejskiego Banku Inwestycyjnego Na zaproszenie Republiki Cypryjskiej EBOR jego doroczne spotkanie w Nikozji w dniu 09 listopada 2017 r. na konferencji w Filoxenia C. Administration, Banking Finance. Location Cyprus, Nikozja Referencje Techniczny technik wspomagający EBOR Data opublikowane 13 03 2017. Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju EBOR jest międzynarodową instytucją finansową z 67 państwami 65 państw, Unii Europejskiej i Europejskiego Banku Inwestycyjnego Na zaproszenie Republiki Cypryjskiej EBOR odbędzie się w Nikozji w dniu 09 maja 2017 r. na konferencji w Filoxenia C. Administracja, Finanse Bankowości. Lokalizacja Cypr, Nikozja Odwołanie DELEGACJA ASSISTANTSEBRD Data opublikowana 13 03 2017. Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju EBOR jest międzynarodową instytucją finansową z 67 państwami 65 państwami, Unią Europejską i Europejskim Bankiem Inwestycyjnym Na zaproszenie Republiki Cypryjskiej EBOiR odbędzie swoje doroczne spotkanie w Nikozji w dniu 09 listopada 2017 r. na konferencji w Filoxenia C. Customer Services. Location Cyprus, Limassol Referencje CR914032 Data opublikowania 10 03 2017. W imieniu naszego klienta, międzynarodowej organizacji doradczej, my poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, aby dołączyć do ich rozwijającego się zespołu w Limassol Nasz klient poszukuje doświadczonego Administratora Obsługi Klienta, aby obsłużyć zapytania od swoich międzynarodowych klientów Jeśli jesteś dumny z fantastycznych umiejętności obsługi klienta i zobaczSzczegółowe Rozwoju Biznesu. Lokalizacja Cypr, Nicosia Referencje CR914031 Data opublikowania 10 03 2017. Nasz klient, światowy lider w branży telekomunikacyjnej, poszukuje Rosyjskiego Dyrektora Sprzedaży, aby dołączył do rozwijającego się zespołu w Nikozji. Ta rola będzie dotyczyć kontaktów potencjalnych klientów, budowania relacji i utrzymywania istniejących relacji z klientami. Rosyjski i poszukujący roli Sprzedaży w Nikozji, proszę pospółkontrolowanie - niekwalifikowany, kwalifikowany rachunkowo - kwalifikowany. Lokalizacja Malta, Malta Odniesienie KR914029 Data opublikowania 10 03 2017.My klient, wiodąca firma audytorska, podatkowa i doradcza na Malcie ma obecnie możliwość za lidera zespołu księgowości Kierownik Zespołu ds. Rachunków będzie odpowiedzialny za przegląd pracy carrie d przez juniorów pracowników Idealny kandydat będzie angażować się w spotkania z klientami, skompilować i analizować raporty i mentor więcej junior staff. Location Malta Reference KR914005 Data opublikowane 10 03 2017. Nasz klient, jeden z elitarnych szkół języka angielskiego na Malcie, ma historia zaoferowania wysokiej jakości kursów języka angielskiego i zapewnienia najwyższej satysfakcji klienta Obecnie mają okazję do entuzjastycznego i indywidualnego uczestnictwa w ich międzynarodowej drużynie. Lokalizacja Malta Malta Referencje KR913539 Data zamieszczenia 10 03 2017.My klient, wiodący audyt, podatkowa i doradcza na Malcie ma obecnie możliwość szefa prawnego kierowania zespołem prawnym firmy Wybrany kandydat zarządza zespołem prawników w ramach Międzynarodowego Departamentu Obsługi Klienta i nadzoruje zespół adwokatów w Departamencie Usług Klientów Międzynarodowych. Administracja, Corporate Privilements Services. Lokalizacja Cyprus, Nicosia Odniesienie ST914028 Data opublikowania 10 03 2017. Nasz klient jest małym, uznanym dostawcą usług korporacyjnych z siedzibą w Nikozji obsługującym a szerokie spektrum klientów korporacyjnych i osób o wysokiej wartości netto Oferują pełny pakiet usług korporacyjnych, księgowych, podatkowych, powierniczych i powierniczych oraz przyciągają duże biura rodzinne i klientów nieruchomości dzięki zaufanej reputacji. Administracja, Corporate Fiduciary Services. Location Cyprus , Nicosia Referencje ST914027 Data opublikowania 10 03 2017.Należy on do małego, ugruntowanego dostawcy usług korporacyjnych z siedzibą w Nikozji, obsługującego szerokie spektrum klientów korporacyjnych i osób o wysokich walorach wartościowych. Oferują pełny pakiet firmowych, księgowych, podatkowych, usług powierniczych i przyciągnąć duże biura rodzinne i klientów nieruchomości ze względu na ich zaufaną reputację. Sales Business Development. Location Cypr, Limassol Nicosia Odesłanie CR914026 Data opublikowanych 10 03 2017. W imieniu naszego klienta, znanej firmy FMCG, staramy się doświadczonych Field Sales Executive dołączył do zespołu Nasz klient ma biura w Nikozji i Limassol, więc pomyślnie kandydata będą mieli okazję pracować z ich preferowanej lokalizacji Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą, który poszukuje chall. Marketing PR New Media, Sales Business Development. Location Cypr, Limassol Reference RP913951 Data opublikowania 10 03 2017.GRS w imieniu naszego klient firmy zajmującej się marketingiem internetowym rekrutuje utalentowanego menedżera ds. sprzedaży B2B, aby przyłączyć się do zespołu w Limassol. Kandydat na sukces będzie skutecznym komunikatorem o silnym profilu w branży telefonicznej twarzą w twarz z B2B. Jeśli poszukujesz okazji do pracy dla firmy, która zapewnić swoim klientom. Napoje poszukują Junior Back Officer Ten broker jest bardzo dobrze ugruntowany w skali międzynarodowej na rynku forex, ale ich obecność jest stosunkowo nowy na Cyprze tym samym. Energy Oil Gas, IT. Location Cypru, Limassol Reference ST913981 Data opublikowania 09 03 2017. W imieniu naszego Klienta, firmy z branży energetycznej i towarowej, której podstawową działalnością jest logistyka i dystrybucja, szukamy doświadczenia Zaprojektowany przez firmę IT System Engineer do współpracy z międzynarodową firmą z siedzibą na Cyprze Ze względu na szybki rozwój wymagają tego nowo utworzonego stanowiska do zarządzania, utrzymania i administrowania bezpieczną, reliabl. Lokalizacja Cypru, Larnaca Reference ST914025 Date Added 09 03 2017.Należy pamiętać, nowa firma forex z siedzibą w Larnace Obecnie poszukują rekrutacji Executive ds. Sprzedaży i Retencji, mówią po angielsku na poziomie ojczystym, aby zarządzać relacjami z klientami głównie za pośrednictwem telefonu i czatu. Jest to świetna okazja dla rodzimych mówców po angielsku ze środowiskiem sprzedaży, Rynek walutowy Brak wcześniejszych pól. Lokalizacja Cypru, Larnaka Referencje ST913128 Data opublikowania 09 03 2017.Najbieramy nową firmę Forex w Larnace poszukujemy rekrutacji na stanowisko Executive Sales and Retention, biegła w języku greckim i angielskim Ta pozycja będzie zarządzać relacjami z klientami głównie poprzez telefon, czat Czat silny profile sprzedaży będą brane pod uwagę bez doświadczenia na rynku forex, ponieważ szkolenia zostaną dostarczone na indust ry.

No comments:

Post a Comment