Sunday 19 November 2017

Ruch średnia gnuplot


Jestem całkiem nowy na tym forum. I mają problem z skrypt gnuplot Chcę program do odczytu z pliku i podjąć średnią z danych w kolumnie, ale tylko dwóch kolejnych wierszy. Jest to przykład mojego pliku danych. Na przykład, skupienie się na czwartej kolumnie chcę wykonać średnią z pierwszego rzędu z 2, 3rd z czwartym i tak dalej Czy jest jakiś wbudowany w funkcji gnuplot lub czy muszę napisać mój własny. Ty tak wiele. Jedna prosta operacja na sąsiednich wierszach jest możliwa przy użyciu gnuplot Musisz zapisać wartość jednego rzędu przy użyciu przypisania w instrukcji using, a wykres tylko co drugi punkt. Użycie instrukcji działa w następujący sposób, najpierw przypisujesz wartość poprzedniego wiersza, który jest w tym punkcie nadal w curr do zmiennej prev to przypisujesz wartość bieżącego wiersza do curr i wreszcie wykonaj średnią, jeśli jesteś na wierszach wierszy nieparzystych rzędu zaczynają się od 0 lub podaj nieprawidłowy punkt z 1 0. Wynik z wersji 5 0.Jesteś, masz tylko punkty, chociaż ja określone linie Punkty nieważności 1 0 sprawiają, że gnuplot przerywa linie, więc żadne linie nie są wykreślane Z gnuplot 5 0 można zapisać wynik filtrowania do pliku tymczasowego lub do struktury heredoc, średniej i wykresu, który przetwarza dane z drugie wywołanie. Należy pamiętać, że nie będzie to działać z wersją 4 6, ponieważ ta wersja ma inną obsługę przetwarzania plików danych z wewnętrznym elementem NaN, takim jak ten, który jest generowany przez gnuplot. Wreszcie można również użyć zewnętrznego narzędzia, takiego jak awk wykona przetwarzanie dla Ciebie, podobnie jak średnia krocząca w gnuplotu. Plot po przeczytaniu tego przykładu, który zapewniał stałą średnią kroczącą 5 próbek, łącząc to, co zapewni zmienną średnią walcowania i może być ponownie użyta dla wielu ślady. P sprintf, którego wzór jest uwarunkowany int 0 0 zresetuje avgdata po rozpoczęciu nowej działki Przypuszczam, że zależy to od działki zaczynającej się od pierwszego rzędu - być może lepszą technikę można znaleźć min a, babba próbki n min int 0 , n avgda ta. sumn data, nn 0 0 dane słów, dane słów - n dane s n, n - 1 średnie, n avgdata sprintf sf, int 0 0 avgdata, x, sumn avgdata, próbki n próbki n. Następnie wykres może być wykonany w ten sposób, który miałby wykreślić średnią kroczącą poprzednich 5 wartości. 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 Witaj Twój skrypt jest cudowny, ale wyjście jest przesuwane o jedną pozycję względem pierwotnego rozwiązania Jak to możliwe? SMA Simple Moving Average wewnątrz gnuplot, TYLKO JAKO OSTATNIE ośrodek Hello, zastanawiałem się, czy to opublikować, czy nie, ale postanowiłem to zrobić Zazwyczaj jest to zła praktyka do nadużywania narzędzi, których nie mają być , więc użyj, że tylko w pinch To jest prawie zawsze lepiej pomysł, aby obliczyć SMA w coś takiego jak Perl przed dostarczeniem danych do gnuplot, zaufaj mi, że właśnie przełączyłem się na taką implementację sam - ale jeśli chcesz hacking i wbudowany niechlujny kod tutaj jest skryptem bash, który generuje kod gnuplot dla SMA z 2 do 53 pojemników z powodu ograniczeń alfabetu może być rozszerzony. dwa rodzaje średniej filtracji wykładniczej średniej średniej zmodyfikowanej średniej ruchomej 1 średniej wykładniczej pewnego rodzaju jednego rzędu filtra IIR według RC filtrowania i średniej ruchomej możemy uzyskać średnią wykładniczą równą fk fs fs 2 pi 1 5 fc y k - 1 2 pi 1 5 fc fs 2 pi 1 5 fc xk --- yk, wyjście prądowe --- fs, częstotliwość próbkowania --- fc, filtr dolnoprzepustowy częstotliwość odcięcia filtra RC 1 5 fc, aby przejść do pasma przepustowego na korzyść pratywnej korzyść łatwiej być implemtated i potrzebują kilku RAM Wada nie może wygładzić gwałtowny hałas, że jego częstotliwość jest więcej niż fs 2 2 zmodyfikowana średnia ruchoma jakiś zmodyfikowany filtr FIR, gdy dostajemy 4.Efficient Moving Average i Moving Variance Calculations Steven Smith w przetwarzaniu sygnałów cyfrowych opisuje skuteczny algorytm obliczania średniej ruchomej Ten algorytm jest również wymieniony w artykule z Wikipedii, opisujący Moving Average Rick Lyons, kiedyś zapytał w tej grupie dyskusyjnej o skuteczny algorytm obliczania ruchu v ariance lnk st Z minimalnym wysiłkiem można zmodyfikować Aplikacje Aplikacje Aplikacje Novell Apps Aplikacje Novell są zadaniem nr 1 dla Linuksa Aby Linux wzbogacił się w główny system komputerowy, system operacyjny open source potrzebuje więcej aplikacji i standardowego podejścia do certyfikacji oprogramowania, Ron Hovsepian, CEO firmy Novell, powiedział podczas konferencji prasowej na konferencji i konferencji handlowej LinuxWorld w San Francisco. Jedną rzeczą, której potrzebujemy w Linuksie są aplikacje, powiedział on, czy nam się to podoba, czy nie, aplikacja ostateczna decyzja klienta, dodał John Bail. Co oznacza średnia ruchoma Co oznacza średnia średnia w synchronizacji symbolu AntMagma napisała w wiadomości Jaka jest średnia średniej ruchomej w synchronizacji symbolu Myślę, że to oznacza to, co robi gdzie indziej średnia z wielu terminów zgrupowanych w pobliżu bieżącej wartości bieżącej wynosi W ten sposób Twoja średnia nie ma wielu stronniczości od szacunków dokonanych dawno temu lub długiej drodze do fu Najlepszy z Luck - Mike Ok, i, Nikt nie napisał (a): Napisał (a): Jeśli mam szablony danych, które zawierają wielokrotność 36000 punktów danych równoważnych do 60 minut danych, jak usunąć średnią ruchliwą o jedną godzinę z historii czasowej ----------------------- Czy chcesz powiedzieć, że chcesz ruchomą średnią obejmującą stały zasięg 36000 punktów Jeśli tak, to powinno być łatwe do zrobienia Niech Twoje dane tablica będzie wektorem wierszowym, dn 36000 t 0, datum cumsum 1 koniec - t 1 koniec-n n - średnia ruchoma Usuń xyzzy i wyślij mi e-mail Roger Stafford Roger Stafford napisał w artykule, Nikt nie wiedział, danych zawierających wiele punktów danych 36000 równoważnych do 60 minut danych, w jaki sposób usunąć średnią z przebiegu jednej godziny z historii czasu ------------------------------------ --- Dziękuję za odpowiedź I'm pracy z 612000 datapoints windspeed próbki na 10hz przez 17 godzin Tak więc potrzebuję ruchomych timespan obejmujących 612000 punktów Moje dane są ustawione w 1d tablicy o nazwie ws2 I następnie trzeba wykreślić usunięte m O przeciętnej średniej wraz z or. Average średnie I 'm tworzenia aplikacji, gdzie kilka wejść ma być filtrowany Filtrowanie Th jest prostym ruchome przeciętne filtrowanie z zmienną długość filtra Problem jest, co się dzieje, gdy połączyć te ruchome filtry averag w Kaskada I wiem, że dostanę pewne aliasing, ale jak duży problem aliasing Scenariusz jest następujący Najszybsza częstotliwość próbkowania w systemie wynosi 100 Hz Podłączam liczbę filtrów w kaskadzie, tzn. użyj wyjścia pierwszego filtra jako wejścia t następny Pomiędzy filtrami I downsample sygnał o współczynniku MM fxk, gdzie k jest liczbą całkowitą większą niż 1 I. Moving Średnia Mam tabeli podstawowej z 2 kolumnami, IMSI i Date Chciałbym obliczyć ruchome średnie odrębne IMSI w danym oknie Mam rozwinięte moje zapytanie do tego punktu, ale otrzymuję ORDER BY nie dozwolone tutaj błąd, gdy próbuję wykonać kwerendę wybrać irdate, liczyć odrębnie imsi OVER ORDER BY irdate ASC RANGE 5 PRECEDING z irdail DD-MON-YY i todate 15-AUG-06, grupa DD-MON-YY przez irdate napisał Mam tabeli podstawowej z 2 kolumnami, IMSI i Date Chciałbym obliczyć ruchomą średnią odrębnych IMSI w danym oknie Mam opracowane moje zapytanie do tego punktu, ale otrzymuję ORDER BY nie dozwolone tutaj błąd, gdy próbuję wykonać kwerendę wybrać irdate, liczą odrębne IMSI OVER ORDER BY irdate ASC RANGE 5 PRECINGING od irdailyunique, gdzie irdate między todate 03-AUG-06, DD-MON-YY i todate 15-AUG-06, DD-MON-YY grupy przez irdate Przenoszą porządek obok grupy, robiąc to, co chcesz Więcej przykładów na F4950P8DISPLAYID 12864646978683 jg - jest fałszywe. Średnie średnie uśrednione Prawdopodobnie nie wygrałeś za popełnienie tego błędu, ale nadal jest bardzo zły, aby uzyskać i może spowodować ponowne wydanie i odesłanie tabel Menedżer może zostać zwolniony, jeśli się zdarzy zbyt często, ale nie Ty Błąd znajduje się w średniej uśrednionej Nawet statystycy wyruszają w podróż na tej podstawie i pomyśleliście, że będą ostatnimi ludźmi popełnić ten błąd Przyjmijmy dawkę dzienną jako przykład Musisz przedstawić stół pokazujący średnią dzienną dawkę Ty masz tydzień na początku próby na pół dawka, a następnie dwa dwa tygodnie okresy pełnej dawki Niech u. moving średnio mam tabeli Data, wartość i muszę obliczyć średnią ruchomą dla wartości nie istnieje funkcja dla tego w mysql Dziękuję Wrzesień 14, 10 20 A0am, nintesa nint napisał Mam tabeli Data, wartość i muszę obliczyć średniej ruchomej dla wartości istnieje funkcja dla tego w mysql W zależności od formularza danych i dokładnie, jak chcesz obliczyć średnią, self-JOIN może Pomóż ci to zrobić Możesz dać więcej szczegółów Dziękuję Wrzesień 14, 10 20 A0pm, ​​nintesa nint nomaaa. MOVING AVERAGE Cześć chłopaki Potrzebuję twojej pomocy próbuję wykreować średnią ruchliwą biorąc plik z Yahoo Finance Już widziałem funkcja tsmovavg ale to nie pomogło mi Z pomocy MATLAB widziałem t on przykłada przykłady różnych typów ładunków typu MA tygodniowo toweekly dis daty cena windowsize 12 prosty tsmovavg cena, s, windowsize, 1 exp tsmovavg cena, e, windowsize, 1 tri tsmovavg cena, t, windowsize, 1 semigaussian 0 026 0 045. średnia ruchoma Napisałem ten mały program i mam pewne błędy, ale nie tak jak wyobrażałem sobie kompilator mówi EXITFAILURE przekazany do wyjścia jest rozpoznawany Co to jest złe tutaj obejmują stdio h obejmują matematyki h zawierają ctype h int int main int argc, char argv if isdigit argv 1 0 ma strtod argv 1, N. Moving average Mam następujące dane, które muszę przetransponować i wykonać średnią rutynową w każdym miesiącu, że zestaw danych wzrośnie o jeden miesiąc 200511 5 200512 8 200601 7 Muszę skończyć z czymś takim jak Yr Mo 200511 200512 200601 AvgSpan 5 8 7 MovAvg 5 6 5 6 7 Dzięki z góry j Dlaczego chcesz 1 Użyj wszystkich wartości, a nie ostatnich, aby obliczyć tę średnią, może byś być lepiej po prostu przy użyciu najbardziej receent trzy wartości 2 Po wybraniu lub użyciu metod analitycznych do określenia, ile re. Moving Średnia Czy ktoś wie prosty sposób na utworzenie n-punktowej średniej ruchomej zbioru liczb w pliku w skrypcie powłoki Myślę, że awk może być w stanie to zrobić w jakiś sposób, chociaż nie mam pojęcia, jak dave Na 2017-04-13, Dr David Kirkby napisał Czy ktoś wie prosty sposób na utworzenie n-punktowa średnia ruchoma zestaw liczb w pliku w skrypt powłoki nie jestem pewien, że jest to właściwe narzędzie dla pracy Myślę, że awk może to zrobić w jakiś sposób, chociaż nie mam pojęcia, jak AWK-v punktów 3-f. moving grafiki Mam Mam skrypt powłoki sygnał wejściowy x sin t 1 3 sin t 3, który ma być wykreślony i że sygnał wejściowy wytwarza z kolei 2-3 sygnały wyjściowe Na tym etapie te sygnały są rozproszone jako statyczne, ale nie ładnie wyglądają Chciałbym, aby wygląd loook jak ciągle ruchomy sygnały Ale przy użyciu drawnow wewnętrznych ruchów, ale daje błyski, jak dobrze, że nie jest sadzy patrzeć na tak czy jest jakakolwiek inna metoda zrobić tak Po drugie, wyjście nie jest wyświetlane z takim commad tak wat powinienem zrobić Pozdrowienia Uzma Hi Uzma, nie wiem dokładnie, jak to robisz, ale mimo to użyj średniej ruchome do. simple Cześć Chciałbym narysować dane i 3 i 5 lat średniej ruchomej na tym samym wykresie Jest to plik danych 8 60 13 80 11 30 9 85 8 60 10 35 11 30 12 25 11 30 9 00 9 40 11 50 9 80 9 50 11 20 11 50 każdy rząd jest jednym rok Jak dostać się w locie dodatkowy wiersz danych Linux TIA m Mikołaj Machowski napisał, że chcę narysować dane i 3 i 5 lat średniej ruchomej na tym samym wykresie To nie jest naprawdę zadanie odpowiednie dla gnuplot, jak opisano Powinieneś użyć innego narzędzie do obliczania średniej ruchomej, a następnie niech gnuplot poradzi sobie z spisaniem To drugie narzędzie byłoby konwencjonalnie przez jakiś skrypt, napisany w języku skryptowym, takim jak awk, Perl, Python czy jakakolwiek inna łódź. rano i wiele aplikacji wyjechaliśmy z folderów, gdzie trzymałem je I m podejrzeń, że jest bec IOS 5 aktualizuje błąd, przynajmniej z bezprzewodową Większość z nich to gry, w których moje wnuki grają, więc muszę je otworzyć i spróbować odtworzyć kategorie logiczne, aby umieścić je w folderach, które mają sens muszę to zrobić na moim iPadzie, gdzie jest ból, aby spróbować przenieść aplikacje z jednego ekranu na inny zrobiłem to raz na każdą aplikację, mam nadzieję, że nie muszę tego robić codziennie To trudne, gdy tylko mamy o. moving średnio 4 Cześć chłopaki, muszę kod ruchomą średnią w stałym oknie wielkości mam dane, które muszą być uśrednione co 60 sekund muszę upewnić się, że jeśli więcej niż 20 danych jest null to średnia jest null Null obszary są ignorowane, gdy średnio również muszę upewnić się, że w każdym oknie są próbki danych w odstępach 1 sekundy i średnie obliczone może ktoś mi pomóc z tym będę oczekiwać na wszystkie Twoje odpowiedzi z góry Sam Sam Khanjar napisał Cześć chłopaki, muszę kod średniej ruchomych okna o stałym rozmiarze mam d ata, które potrzebuje. Mania średnich danych Cześć, Dobra dyskusja na temat ruchu średniej filtru, ale teraz mam pytania 1, co różni się między średniej ruchomej i średniej ruchomej filtru 2 Chcę filtrować moje dane z pomiaru, może zakłócić jakiś hałas Więc, jaka jest funkcja matlab I może być implementacja lub wybór m gładki m lub filtr m 3 w dyskusji na forum matlab, wspomniałem o funkcji filtrowania, np. x twój data n numer punktu w ruchomej średniej filtrach xfilmowanych n, 1, 1, x tak, Mam dane w formacie x z rozmiaru 5x12 Jak zaimplementować ten kod Dziękujemy za zrozumienie i czas Kate. Moving Średnia 8 Witam, muszę obliczyć prostą średnią z okresem 10 Jak mogę to zrobić w Matlab Używam serii movavg, 1 , 20,0 ale nie jestem pewna, czy to jest poprawne Co powinienem używać dla lead i lag Dzięki, Miguel On May 11, 09 03 A0pm, ​​Miguel Moura mdNOSPAMmo napisał Witam, muszę obliczyć Simple Moving Average z okresem 3D 10 W jaki sposób można to zrobić w Matlab używam movavg serie s, 1,20,0 ale nie jestem pewien, czy jest to poprawne Co należy używać do prowadzenia i opóźnienia Dzięki, Miguel. Moving Średnia 3 Witam Potrzebuję twojej cennej pomocy muszę oszacować Moving Średnia parametrów, ale nie t znać łatwy sposób to zrobić Czy możesz mi pomóc PSI ma przestrzenny zestaw narzędzi ekonometrycznych Regularna średnia ruchoma może być dokonana przy użyciu filtru Y, B, A Jeśli zrobisz wyszukiwanie w grupie google I m upewnij się, jak zrobić prawo B i A To pytanie pochodzi z stackoverflow. com Pytanie zadane przez BR Anders Stefano Odpowiedź Co to jest najlepszym sposobem na to zrobić? Mam nadzieję, pass filtr, które mogę zastosować do sygnału przed przeprowadzeniem analizy widmowej apoligise dla mojej ignorancji, ale to jest poza moim boom więc ja naprawdę nie ma sensu to jakie są wejścia, które są potrzebne inne niż sam sygnał Dziękuję, Kate kate napisał Hi, szukam kodu dla filtr dolnoprzepustowy, który można appl y do sygnału przed przeprowadzeniem analizy widmowej apoligise dla mojej ignorancji, ale to jest poza moim boom więc nie jestem naprawdę robi a. Moving średnia 14 Witam Jestem początkujący Matlab mam dla kilku firm daty na kwartalne ogłoszenia zarobków 4 daty rocznie, a także jej dzienne zyski od 1974 r. Do chwili obecnej muszę wybrać dla każdej firmy kwartalną datę ogłoszenia, np. 25 10 2007 r. I od tej daty obliczyć średnią ruchliwą dziennych zwrotów z 120 dni wcześniej Należy używać unikalnej funkcji do wybierz każde dane firmy Mają unikalne numery identyfikacyjne, które mam w excel kolumnę z kwartalnymi datami 6171 wierszy i kolumną z codziennym powodzeniem 375930 wierszy Dziękujemy W dniu 8 28 2017 9 00 AM.

No comments:

Post a Comment